wtorek, 27 sierpnia 2013

Lans na skary...



Jak nie działa to to kliknij LINK
(słabsza jakość)



LANS NA SKARY I SANDAŁY

Hej na początek, powiem, że pomysł na ten post dała mi Isia . Brawa dla niej:



Okej

Zakładanie skarpet do sandałów to okropieństwo...
Ja nigdy bym nie założyła... <rajstop też>

Załamka....








Chyba gorsze od noszenia skarpet i sandałów lub klapek jest noszenie japonek i skarpet




 WTF?


Dobra dalej...


Beznadziejne jest to, że jak nosisz nadały i skarpety przez cały czas, a potem natyka cię myśl ALE WIOCHA... To jest coś takiego:


Polacy... Jezu.... Noszenie skarpet do sandałów...


Gdy byłam na wakacjach w Karpaczu i poszliśmy sobie na Kopę to widać było, że to Polska wszędzie tylko 

ŻAL!!
ŻAL!
ŻAL
ŻAl
Żal
żal

Żal.. Moje best słowo


Dobra teraz coś takiego DLA FANÓW HISTORII IKS-DE


Hehe, dobrze, że na razie nie wymyślili takiego czegoś:


Dziwne...


Dobra na koniec dodam, że to......Wiocha...

Sorry za moje bogate słownictwo, ale to nie piątek, żebym się rozpisywała ;D

A wy co sądzicie o skarpetach i sandałach?

Papatki
Do jutra ;*

10 komentarzy:

  1. Nie cierpię skarpet do sandałów. Ale najgorsze jest to, że kiedyś tez mnie tak rodzice ubierali ;( Jak oni mogli mi to zrobić?
    Świetny blog, widać, że musisz się trochę naszukać, żeby zrobić jakiś post ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden filmik i odrazu się uśmiecham ;>
    Obserwujemy?
    mikilove47582.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest na prawdę totalna wiocha -,- To je polska,tego nie ogarniesz -,-

    photography-vivienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem tak. skoro ktoś założył sandały, to po jakiego chuja za przeproszeniem skarpety? :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy byłam w Londynie w tamtym roku i na ulicy zobaczyłam faceta w skarpetkach i sandałach pomyślałam "eh pewnie Polak", hahah i co? Tak to był Polak :D Taki styl to tylko u nas
    Zapraszam do mnie http://foreveryoungandme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znosze tego to straszna "wiocha"

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiocha, ale, przecież to znak rozpoznawczy Polski -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. Śmiesznie to wygląda, ale niektórym nie przetłumaczysz. I nie koniecznie dotyczy to polaków, często noszenie skarpet i sandałów można zauważyć np. u starszych włochów, lub greków.

    Więc nie jesteśmy jedyni w europie. Za oceanem też częste jest takie połączenie.

    Nie zmienia to faktu, że sandały wymyślono po to, żeby nogi mogły oddychać, więc po co dusić je w skarpetach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też tego nie lubie. Estetycznie to to nie wygląda heheh

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nienawidzę połączenia sandały+skarpety!!!!(wynik to pewnie żal,wiocha).No ale nic nie poradzimy. :(
    Poza tym fajny blog, życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa usunięta
*Nawet anonimowi mogą komentować
*Zostaw link do bloga w zakładce spam,a na 100% wejdę i bd śledzić.
*Za linki w komentarzu rzadko się odwdzięczam
*Pytania w zakładce pytania,
*Wyrażajcie swoje zdanie szczerze
* Odwdzięczam się za obserwacje
*Spamy i komentarze typu "Fajny blog, zapraszam do mnie" USUWAM!
*Macie prośby, pomysły, oczekiwania? Zgłoście je w zakładce POMYSŁY
*Powiadamiać Cię o nowych postach? Powiedz to w zakładce POWIADOM MNIE!
*Macie jakiś problem? Chcecie mnie hejtować? Daruj sobie...
*Kom za kom, obserwacja za obserwacje, Hejt za het, a szacunek za szacunek