piątek, 30 sierpnia 2013

Koniec kuracji eveline

Hej

Część 1

Jestem po tej dwutygodniowej kuracji i muszę wam powiedzieć, że bez rewelacji...
Moje paznokcie są trochę bielsze i twardsze, ale minimalnie, a cały czas się rozdwajają, ale to dopiero dwa tygodnie...

Powrócę do tej odżywki za 2-4 tygodnie i wtedy zrobię sobie zdjęcie przed i po kuracji żebym mogła porównać...

Teraz tak nie zrobiłam, ale nie widać zbytnio żadnej różnicy, no ale jeszcze w środku kuracji próbowałam pękający lakier...

W dwa tygodnie paznokcie się nie uleczą, ale malowanie w dzień w dzień to bym chociaż chciała trochę jakieś poprawy.

Na razie to tyle, nie mam co opisywać,
Wieczorem napiszę o którym z pomysłów, a resztę przełoże na inny dzień
Piszcie jakieś pomysły, bo mam w głowie pustkę

Obserwujcie, komentujcie <3 


Papatki
Do wieczora ;*

7 komentarzy:

  1. czekam na zdjecia kolejnego etapu kuracji ^^

    obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie na widzę tego lakieru on zniszczył tylko moje paznokcie.podoba mi się twój blog.
    pozdrawiam queen bee
    http://czternascienieznaczysiedemo3fa.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog i muzyka w tle ;)
    skomentowałam i obserwuje i czekam na szybki rewanżyk :)
    będę tu często zaglądać
    http://sery-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Heej, masz bardzo fajnego bloga :)
    ___________________________________
    Obserwujemy? Odpowiedź u mnie ;*
    agu-aguu1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hejka ! to ja z zapytaj.com pixartonet :)


    Naprawdę ekstra. ta odżywka mi pomogła. obserwuję i będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba znam ten problem z rozdwajającymi się paznokciami. Niestety mam to samo i nic nie pomaga :/
    Blog ogólnie ciekawy, aczkolwiek wygląd jakoś do mnie nie przemawia. Ale to może tylko moje wrażenie.
    Pozdrawiam,
    http://galeria-lua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zaczęłam się irytować na "Wspaniałe odzywki 3289648 w 1", które nie działają i postanowiłam użyć sposobu mojej babci. Podgrzewam delikatnie olej lub oliwę z oliwek w mikrofali, a potem mocze w tym paznokcie przez jakieś 15 minut :) Efekty są widoczne, a jeżeli dodam trochę sok uz cytryny wyglądają naprawdę zdrowiej :)
    Polecam :)

    http://szukajac-perfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa usunięta
*Nawet anonimowi mogą komentować
*Zostaw link do bloga w zakładce spam,a na 100% wejdę i bd śledzić.
*Za linki w komentarzu rzadko się odwdzięczam
*Pytania w zakładce pytania,
*Wyrażajcie swoje zdanie szczerze
* Odwdzięczam się za obserwacje
*Spamy i komentarze typu "Fajny blog, zapraszam do mnie" USUWAM!
*Macie prośby, pomysły, oczekiwania? Zgłoście je w zakładce POMYSŁY
*Powiadamiać Cię o nowych postach? Powiedz to w zakładce POWIADOM MNIE!
*Macie jakiś problem? Chcecie mnie hejtować? Daruj sobie...
*Kom za kom, obserwacja za obserwacje, Hejt za het, a szacunek za szacunek