sobota, 24 sierpnia 2013

Bandany #1

Cześć mordki...
Dziś poruszymy temat bandanek 

Zacznijmy od tego co to jest bandana...

Bandana-  to trójkątna lub kwadratowa chusta o dużym wyborze kolorów zakładana na głowę lub szyję, wiązana zazwyczaj na karku. Ma ona charakter ochronny lub dekoracyjny. Występuje często w różnych kulturach i religiach, głównie wśród kobiet: amiszówortodoksyjnych żydówmuzułmanów oraz ortodoksyjnych chrześcijan.
(źródło: Wikipedia)

Teraz zazwyczaj bandanę nosi się na głowie:


lub rzadziej na nadgarstku:


Rzadko kto nosi bandanę tak: 
(przynajmniej w mojej religii... i kraju)


Oczywiście jest wiele innych możliwości...
No, ale jak kto lubi...

Występują różne kolory i rodzaje bandan




Mi ogólnie podoba się ta moda noszenie bandan, bo sama często je nosze...
Za tydzień pokaże wam sposoby wiązania bandan...

Moja bandanka:


Ja w bandance...



Dam wam link na allegro, gdzie jest 350 różnych wzorów bandan:



To na razie tyle...

A wy jakie macie bandany i czy w ogóle macie...
Wysyłajcie mi na Maila siebie w bandankach 

Za tydzień jak zawiązywać bandanki, w niedziele podsumowanie, a w ostatni dzień sierpnia LBA

Piszcie jakie macie pomysły, prośby, oczekiwania, bo mi pomysły się kończą...

Papatki
Do jutra^^

10 komentarzy:

  1. Ogólnie lubie bandankę ale na mojej głowie to dobrze nie wygląda xd ;/

    Bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze.. nie chcę być nie uprzejma.. nie przepadam za takimi blogami .. :< Ale zapraszam do siebie .
    radiant--life.blogspot.com
    Jeżeli ci się spodoba to zaobserwuj/skomentuj, zostaw po sobie jakiś ślad :> Dziękuję♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu zasłoniłaś twarz? :< Foch :)
    Fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się strasznie podobają bandany na nadgarstku *.*
    Na głowie też jest fajnie, ale mi tak nie pasuje ;/
    Uuu ja też mam niebieską <3 heuheue
    Pozdrawiam Tedy :*

    zapraszam:http://tedyrecenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo lubię nosić bandany=)
    ciekawy blog i pościk

    rewanż

    www.thebest2000.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ;) liczę na rewanzyk http://mycrazyworldpaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm... no nei lubię tego typu blogów, ale jak Ciebie to kręci no to spoko. Muzyka... taka sobie. No ale trudno mi się dziwić jak preferuje metal. Kontynuuj to co robisz i niech tak dalej Ci dobrze idzie. zapraszam do mnie http://faraula15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa usunięta
*Nawet anonimowi mogą komentować
*Zostaw link do bloga w zakładce spam,a na 100% wejdę i bd śledzić.
*Za linki w komentarzu rzadko się odwdzięczam
*Pytania w zakładce pytania,
*Wyrażajcie swoje zdanie szczerze
* Odwdzięczam się za obserwacje
*Spamy i komentarze typu "Fajny blog, zapraszam do mnie" USUWAM!
*Macie prośby, pomysły, oczekiwania? Zgłoście je w zakładce POMYSŁY
*Powiadamiać Cię o nowych postach? Powiedz to w zakładce POWIADOM MNIE!
*Macie jakiś problem? Chcecie mnie hejtować? Daruj sobie...
*Kom za kom, obserwacja za obserwacje, Hejt za het, a szacunek za szacunek