poniedziałek, 26 sierpnia 2013

1 000 wyświetleń !!!

Siemanko ;*

Mam już
1 000 wyświetleń,
więc mam wam coś
do powiedzenia


W tym momencie mam:


  • 1 065 wyświetleń
  • 22 obserwatorów
  • 124 komentarze
  • 15 postów
  • Miesiąc bloga
Nie mogę uwierzyć, że w miesiąc mam tyle wyświetleń... To jest piękne...
Przez tydzień nic nie dodawałam (problemy z internetem), a i tak mnie nie opuściliście.

Zaskoczyły mnie też wyniki ankiety:

73% na tak
10% na nie
16% na tak sobie

Chciałabym żebyście mnie komentowali i oceniali mojego bloga, a nie tylko "fajny post, w ogóle nie przeczytałem, ale odwdzięcz się".

No i na koniec, że dostawałam od was tyle maili, to też mnie zaskoczyło... Bo ja podaje, ale nie sądziłam, że to wy będziecie pisać

Pozdrawiam moich czytelników, Kocham was <3
Do jutra



6 komentarzy:

  1. Gratuluję sukcesów! I oczywiście życzę kolejnych!

    Link w zakładce SPAM.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)

    Zapraszam: po-drugiej-stronie-lustraaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Życzę dalszych sukcesów. Życie blogerki jest trudne, ale cóż poradzić ;)

    Pozdrawiam, Ola

    olsen-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję statystyk! ^^
    I przy okazji zapraszam wszystkich do mnie:
    Carolllines.blogspot.com

    Jeżeli mnie zaobserwujesz to ja na 100% się odwdzięczę!!!
    Z komentowaniem tak samo ;P

    Carolllines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tylu wejść !!!! :)

    Jestem pierwszy raz na twoim blogu i przeczytałam parę postów i mi się spodobało ^^
    Niezły blog :)

    piszemypiszemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję...bla...bla... Lubisz skrzydełka z piekarnika, czy może wolisz np. z grilla? :)

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa usunięta
*Nawet anonimowi mogą komentować
*Zostaw link do bloga w zakładce spam,a na 100% wejdę i bd śledzić.
*Za linki w komentarzu rzadko się odwdzięczam
*Pytania w zakładce pytania,
*Wyrażajcie swoje zdanie szczerze
* Odwdzięczam się za obserwacje
*Spamy i komentarze typu "Fajny blog, zapraszam do mnie" USUWAM!
*Macie prośby, pomysły, oczekiwania? Zgłoście je w zakładce POMYSŁY
*Powiadamiać Cię o nowych postach? Powiedz to w zakładce POWIADOM MNIE!
*Macie jakiś problem? Chcecie mnie hejtować? Daruj sobie...
*Kom za kom, obserwacja za obserwacje, Hejt za het, a szacunek za szacunek