wtorek, 20 sierpnia 2013

Kuracja Eveline

Cześć



Od tygodnia używam odżywki Eveline "8 w 1 Total Action"



I jestem z niej bardzo zadowolona. Od skubania słonecznika, stukania w klawiaturę czubkami paznokci i czasem piłowania paznokci metalowym pilnikiem rozdwajały się mi paznokcie, a czasem robiły się żółte.
Jak wspominałam używam odżywki od tygodnia i paznokcie już są mocniejsze i ładniejsze. To tylko tydzień, więc na razie rewelacji nie widać, ale już tak się nie rozdwajają i są bielsze.
Czytałam, że od tej odżywki mogą pojawiać się plamki i uczucie powietrza pod paznokciami, ale mi nic takiego na razie się nie zdarzyło. Jeśli się zdarzy to na pewno coś napiszę.
Na razie mam plan na dwutygodniową kurację, może tak za miesiąc przedłożę ponowną kurację.
Obiecałam sobie, że po tygodniu obetnę paznokcie, a następny tydzień zacznę od zera.
Było mi okropnie szkoda, ponieważ miałam już w sumie długie, a teraz takie..... dziwne. Jakby były obgryzione... Beznadziejne... Wstyd mi je pokazywać

To zdjęcie po obcięciu:





A tu już po mini manicure:


















Muszę przestać urywać skórki...

A tu inne rodzaje odżywek Eveline:












A na koniec paznokcie po odżywce:







Napiszę do was jeszcze po mojej kuracji.

Zastanawiam się o stworzeniu nowego bloga, ale jak bardziej rozsławię tego.

To reszta ma dziś, zbytnio was nie oświeciłam, ale nie mam zbytnio czasu...






Papatki
Do jutra ;*

7 komentarzy:

  1. Nie znam się na lakierach itp., ale masz ładne paznokietki <33 jednak ja mam ładniejsze >:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Maam strasznie zniszczone paznokcie... Dlaczego ? Haha :D Ja diabełek obgryzam :) Cholerny nałóg XD Fajny blog :)
    http://po-prostu-kim-kolwiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm też używam różnego rodzaju odżywek itp i jak na razie każda mi pomogła bez skutków ubocznych :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://zycie--trudne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne paznokcie :3 Żbym ja takie miała xd Ale mało brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś tą sos ;p
    Trochę mi pomogła, ale nie tak bardzo :)

    zapraszam do siebie :D
    http://keepcalmanddontforgettobeawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przecież masz ładniutkie paznokcie:)
    sama chciałabym takie mieć:)
    fajnie piszesz
    + za zdjecia

    fajna ta odżywka...

    OdpowiedzUsuń
  7. baardzo ciekawy blog i pożyteczne rady ;) bd tu częściej zaglądać;p
    cherryfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa usunięta
*Nawet anonimowi mogą komentować
*Zostaw link do bloga w zakładce spam,a na 100% wejdę i bd śledzić.
*Za linki w komentarzu rzadko się odwdzięczam
*Pytania w zakładce pytania,
*Wyrażajcie swoje zdanie szczerze
* Odwdzięczam się za obserwacje
*Spamy i komentarze typu "Fajny blog, zapraszam do mnie" USUWAM!
*Macie prośby, pomysły, oczekiwania? Zgłoście je w zakładce POMYSŁY
*Powiadamiać Cię o nowych postach? Powiedz to w zakładce POWIADOM MNIE!
*Macie jakiś problem? Chcecie mnie hejtować? Daruj sobie...
*Kom za kom, obserwacja za obserwacje, Hejt za het, a szacunek za szacunek