czwartek, 25 lipca 2013

Początki są trudne, ale czasem wróżą coś dobrego...

Jak zacząć...?  

Właśnie zaczynam tego bloga. Będzie tu bardzo ciekawie więc wpadajcie.
Pisałam już bloga, więc tak mniej więcej wiem jak to się robi...
http://attackworld.blogspot.com
Skończyłam go, ponieważ nie miałam już pomysłów i nie miałam za dużej motywacji,
żeby to robić, aż w końcu skończyła z tym, ale może kiedyś wrócę do niego...
Tego bloga nie mam zamiaru jakoś kończyć po 2 miesiącach, bo będzie o mojej pasji...
<tamtego skończyłam 6 miesiącach>

I mam pytanie:
Wolicie żebym pisała na czarno...
Czkolorowo?
Nie dosłownie...

Coś o blogu...

Będę tu pisała głównie o urodzie. Przede wszystkim o paznokciach... i włosach. 
Będą też wpisy na temat ubrań i ogólnie stylu. No i kilka razy w miesiącu testowanie kosmetyków.
Pielęgnacja, tricki, fakty, mity- tu się nie nudzisz...
Czasem mogą trafić się notki na temat mnie, pytania, jakieś powiadomienia.
Postaram się codziennie wkładać coś nowego, a raz w tygodniu (zazwyczaj piątek) większa notka.

Coś o mnie...

Mam na imię Aśka. ( W sumie mogłam się na początku przedstawić...)
Lubię jak ludzie nie udają nikogo, tylko są sobą, a teraz mało jest takich ludzi. 
Ja staram się być sobą, nie udając nikogo... Ale rzadko mi to wychodzi ; (
Lubię zwierzaki, ale się nie jaram tym...
Jaram się urodą, paznokciami, Simsami i sweetaśnymi pidżamkami 
Na koniec dam wam jeszcze mój e-mail wp: aska2018@wp.pl, na jakieś pytania, ale możecie też pytać w komentarzach.

Pozdrawiam i do jutra. Muszę urządzić tu ten blog



2 komentarze:

  1. Fajnie, pisz najlepiej na czarno <3 A i mam pytanko - jak zrobiłaś taki kursor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kursor zrobiłam dzięki takiej stronie, daj mi swój e-mail albo jakis kontakt żebym ci podała, w tym momencie nie pamiętam

      Usuń

*Weryfikacja obrazkowa usunięta
*Nawet anonimowi mogą komentować
*Zostaw link do bloga w zakładce spam,a na 100% wejdę i bd śledzić.
*Za linki w komentarzu rzadko się odwdzięczam
*Pytania w zakładce pytania,
*Wyrażajcie swoje zdanie szczerze
* Odwdzięczam się za obserwacje
*Spamy i komentarze typu "Fajny blog, zapraszam do mnie" USUWAM!
*Macie prośby, pomysły, oczekiwania? Zgłoście je w zakładce POMYSŁY
*Powiadamiać Cię o nowych postach? Powiedz to w zakładce POWIADOM MNIE!
*Macie jakiś problem? Chcecie mnie hejtować? Daruj sobie...
*Kom za kom, obserwacja za obserwacje, Hejt za het, a szacunek za szacunek